Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Bermadu dengan wanita lain pun kita tak rela, lagikan pula nak bermadu dengan lelaki.-perangai bakal suami

Salam admin tolong hide profile saya. Kejadian ni berlaku pada kawan saya (lelaki). Kawan saya ni lelaki yg normal,


sekadar gambar hiasan

 tiba2 ade sorang mamat ni yang dah bertunang dan akan berkahwin dalam masa terdekat cuba mengajak kawan saya melalukan perkara yang tak senonoh iaitu perhubungan antara lelaki dan lelaki. 

kita semua dilahirkan utk hdp berpasangan (lelaki+wanita). Kawan saya ni saja layankan je lelaki ni tapi sejak kawan saya tak minta apa yg lelaki ni nak,lelaki ni terus cari mangsa lain yg boleh dia lepaskan nafsu dia. 

Lelaki ni kerja dalam perkhidmatan awam beruniform,saya ada tengok pic dia tapi memang tak nampak dia seorang tuttt (gay).. tujuan saya post di krt ni sebab saya kesian dekat bakal isteri dia bersuamikan lelaki yg punya nafsu songsang. Saya harap bakal isteri lelaki ni baca or follow krt.


 Dan utk semua kaum wanita please alert dengan perangai bakal suami anda. Bermadu dengan wanita lain pun kita tak rela, lagikan pula nak bermadu dengan lelaki. Oh dunia sekarang memang menyeramkan. Tiada yg benar melainkan yg benar2 belaka..😞

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Bermadu dengan wanita lain pun kita tak rela, lagikan pula nak bermadu dengan lelaki.-perangai bakal suami. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top