Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

SUAMI MENANG HAK PERJAGAAN ANAK- layak ke dia sedangkan?Nafkah anak pun xbagi. Saya sampai pernah tidur di luar kaki lima sebab takde rumah xmampu nak bayar rumah.

Assalamualaikum ..
Minta hide profile saya ye .. 



Saya nak.kongsi.. sebab tak tahu dimana nak.kongsi masalah ni.
Selepas saya bercerai . 1 satu maslah saya timbul ..
Dulunya saya ada kereta ..


Saya jual kereta sebab tekanan dengan bekas suami ..
Kereta nama saya . Penjamin dia.
Dia takut saya tak mampu nak bayar . Tiap bulan dia maki hamun saya .
Lepas tu nak ambil kereta bagai .. 


Selepas saya jual .. ok ..

Tapi selepas 2bulan kemudian . Dia muncul lagi . Nak kan anak saya ni. Yang dari saya mengandung sampai la anak da besar ni xpernah nak ambil tahu xpernah nak ambil kisah ..
Hanya yang pernah diberikan 1 pack pampers .. 3helai baju . 1Pasang baju tu je la sampai umur dia sekrang ni. Berumur 2tahun .. 


Hmm layak ke dia sedangkan . Nafkah anak pun xbagi.
Saya sampai pernh tidur di luar kaki lima sebab takdr rumah xmampu nak bayar rumah. 


Saya pernh minta dia duit beberapa.kali utk anak nya. Langsung tak endah kan.
Masa saya mengandung.. sya di tahan di hosp . Duit minyak dan makanan diluar yang saya inginkan pun dia minta duit dari saya. ..hmm hanya Allah je tahu ..
Saya bersalin berpantang semuanya pun duit sya.. nak harap dia. Hmm ntah mana duit dia pergi .. 


Saya mengandung c/up semua pun smua duit saya. Senang cita memang dia xde bagi saya nafkah dan xpernh ambil tahu pasal kandungan saya.

Tapi kenapa sekarang ni ko nak.. 

Memang la.klo nak naik mahkmah dia menang sebab saya tak bekerja. Dia berkerja.
Tapi layak.ke dia nk ambil anak ni sedangkan dia tu hanya sekadar nama bapa je. Tanggungjawab Haram .. 


Hmm .. apa yang patut saya lakukan. Dia la 1 satunya yang saya ada ..
Saya bukan ada sesiapa dlam dunia ni lagi ..



kisah rumah tangga-page



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA SUAMI MENANG HAK PERJAGAAN ANAK- layak ke dia sedangkan?Nafkah anak pun xbagi. Saya sampai pernah tidur di luar kaki lima sebab takde rumah xmampu nak bayar rumah. . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top