Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

dia pernah ikat tangan dan kaki saya dengan kain tudung saya depan baby masa tu dan pernah duduk atas muka saya sambil tekup muka saya dengan bantal.





Salam Admin.. tolong hidekn profile saya..

Saya baru lepas kena pukul dgn suami.. dan ini bukan pertama kali.. byk kali jgak..benda kecil je awlnya bergaduh.. sya cuma tnya dia..kreta saya park luar ke dlm pagar.. pastu dia yg tgh buat kerja kt laptop jwb dekat saya secara kasar.. dia marah sy sbb sy tnya soalan bodoh katanya.. sy tnya je sbb ptg td sy dgr kata dia nk masuk kan kreta sy dlm pagar..dan kreta dia kt luar.. benda kecik kn.. tp ttba dia baran..

dia marah sbb soalan tu je.. habis smua benda dia mngungkit smbil maki2 sy depan anak..Sejak2 ni rezeki dia mcm makin bertambah..alhamdullilah.. tp ttba dia ungkit. Dia kata sy ni hidup menumpang dia.. sy marah la sbb sy kata dia sbg suami tak boleh ckp tu.. itu mmg tanggungjwb dia sbg suami..Bergaduh laa kami smbil jerit2 depan anak.. sy trus amek surat nikah tempek kt muka dia.. ckp kt dia klu dia rasa sy ni menumpang buat apa ada isteri..

 dia terus bangun dan tumbuk blakang saya.. sy trjatuh dan anak sy yg berusia 2 tahun lari dtg kt saya smbil nangis.
Sebelum ni dia pernah pukul sy byk kali.. masa awl2 kawen.. bru dua bulan kawen dia pernah duduk ats muka sy smbil tekup muka sy dgn bantal.. sy buat laporan polis dan kami berpisah 3 bulan. Tp dlm tempoh sy mngandung dan ats nasihat jabatan agama kami berbaik kembali demi ank yg bakal dilahirkan.. kami masuk makamah sb sy menutut cerai tp sy tarik balik permohonan saya.. 

Ni bukan kali pertama sy kena.. masa sy mngandung dia pukul sy lg dia muka masa 8 bulan.. dan bila baby dh kluar dia buat lg..dia pernah ikat tgn dan kaki saya dgn kain tudung sy depan baby masa tu.. masa tu saya call polis.. dan polis dtg rumah.. tp rupernya si abg polis tu kawan dia.. geng2 kreta2 civic dia.. kwn dia nasihat berfikirlah kesian kt baby klu sy teruskan laporan..dan kemudian sy tarik balik sbb sy takot akan effect kerja dia skali.. tp skrng anak dh besar pun.. dia buat lg kat saya..

Bulan 2 haritu sy tumpah darah dan keguguran.. maghrib tu darah dah penuh lantai dn sy mnjerit2 suruh dia cepat sbb dia bru nk gerak dr ofis.. darah dh penuh tumpah.. dia maki sy suruh pergi mampos hari tu sbb sy gesa dia suruh cpt.. sy sedih.. tp sebaik tiba di hospital..dia jaga sy dgn baik..masak utk sy..cuci kain baju sy yg penuh drah..jaga anak utk sy dan dia manusia paling sedih kehilangan anak kedua kami.

Masalahnya.. suami sy ni ikut mood dia.. kalau dia baik.. mcm dia sayang sgt kt saya.. boleh bahagia berhari2..tp bila dh smpai baran dia.. mula lah nk pukul2 sy.. kalau gaduh sket dia mesti nk naik tgn..
Mmg org ckp asam garam rumah tangga ada kala turun naik.. tp xkan sy nk hidup.. bila happy mmg boleh happy tp dlm masa yg sma bila gaduh dia akan pukul sy sesuka hati.. 

Mulut dia mmg suka mncarut..memaki sy bila gaduh.. pdahal benda kecil je.. sy kecil hati dia ckp sy menumpang hidup dia.. padahal sy bekerja sbg engineer dan x pernah minta duit dia.. tp bila nk kluar shopping ke apa.. dia offer utk belikan brg utk sy..dan sy on je.. tp now dia ckp sy menumpang dia pulak.. duit nafkah x pernah sy minta sbb dia beli brg2 dapur dah memadai dan sy ada duit sy sndri..
Adakah ini kehidupan suami isteri sebenarnya..?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA dia pernah ikat tangan dan kaki saya dengan kain tudung saya depan baby masa tu dan pernah duduk atas muka saya sambil tekup muka saya dengan bantal.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top