Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ibu mentua kejam suruh suami lepaskan saya ketika saya sakit macam mayat hidup tapi suami....


 sekadar gambar hiasan


Saya nak tanya pendapat pada semua pembaca..
Kisah dengan metua terutama mak mentua..


Kisah ni berlaku 4 tahun lepas kata diri saya di kampung.. Dimaan mak mentua suruh anak dia (suami) berpisah dengan saya.. Puncanya sebab saya sakit teruk lumpuh,seperti mayat hidup kata orang. Mereka layan saya macam sampah hina,caci,maki, x pedulikan saya.. Sedangkan saya tidak boleh urus diri sendiri. waktu itu saya ada anak2 yang masih kecil semua 4orang.


.selama saya kawin dengan suami..anak2 semakin menbesar perlukan kasih sorang bapa. Betapa kejamnya mak metua saya suruh suami tinggalkan saya dan anak2.. (Cerai). Mujur suami x seperti yang saya sangka.bukan mudah nak tinggalkan isteri yang sedang menderita dengan anak2 kecil. Sekarang alhamdulillah saya sihat seperti orang biasa.. Dan dikurniakan anak yang kelima.. 

Tapi sampai sekarang saya x leh nak terima apa yang mak mentua buat pada saya... Memang pedih dan sakit ati .. Bila saya dah chat macam ni baru metua nak buat baik balik.. Tapi saya x boleh terima sebab masa sakit menderita mereka campk saya. Masa sihat rezeki pun menambah..hidup bahagia mereka nak sanjung balik...


 Tapi ssya x pernah pisahkan suami saya dengan mak kandung dia... Cuma saya x boleh nak terima apa yang dah berlaku. mana nilai kasih sayang dan tanggungjawab seorang manusia.. Sewaktu kita memerlukan tempat untuk bergantung...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA ibu mentua kejam suruh suami lepaskan saya ketika saya sakit macam mayat hidup tapi suami..... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top