Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

12tahun saya dah kawin.. 12tahun apa yang saya tak dapat. Semua dapat.. Maki. Hamun... Di panggil pelacur..

 sekadar gambar hiasan

12tahun saya dah kawin.. 12tahun apa yang saya tak dapat. Semua dapat.. Maki. Hamun... Di panggil pelacur.. Sebab apa di ungkit... Hanya sebab saya bagi bapa saya ambil anak saya balik rumah bapa saya kat kampung yang perjalanan hanya 30minit dari rumah...

 Apa lagi saya dapat.. Pinggan.. Mangkuk pecah berderai.. Sebab saya masak tak sedap... Sebab air saya bancuh tak sedap... Sikit pun tak ada ucapan terima kasih atas apa yang saya dah buat selama ni... Buat loan.. Byr hutang dia... Hutang saya... Saya kene pinjam dgn bos saya.. 

Potong gaji saya bayar bulan2... Loan lagi saya bayar... Duit bil2 semua saya bayar... Duit yuran bulanan tadika anak saya bayar... Balance duit saya Kadang2 tak ada... Bersusah payah bersama2... Dari 0...sampai sekarang... Masih tak nampak apa yang saya dah korbankan... Cuma yg saya dapat... Dah takde kerja lain.. Sikit2 mengangkang depan tv... Itu hamunan yang saya dapat dari suami. Urus anak pagi2.. Hantar ke sekolah..

 Hantar ke tadika... Pergi kerja... Balik kerja... Kemas rumah... Basuh kain..pinggan mangkuk... Hantar anak tuisyen... Masak... Karang ambil anak tuisyen.. Semua saya buat.... Tapi sikit pun tak ada ucapan terima kasih... Hari2 yang tahu komen... Komen.. Komen... Masak orang gila pun taknak makan... 😞😞😞... Sedih tak hati kita...sedih tak terkata...

 Nafkah tak payah nak cakap la... Memang tak ada lansung... Batin ke.. Zahir ke.. Memang tak ada... Saya cuma berharap saya mampu bertabah untuk anak2 saya... Semoga allah sentiasa rahmati saya...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA 12tahun saya dah kawin.. 12tahun apa yang saya tak dapat. Semua dapat.. Maki. Hamun... Di panggil pelacur... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top