Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

"u datang umah i malam nie i nak belai nak pegang nak k***m u punya nak tengok badan u tanpa seurat benang boleh????




 sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum...Terima kasih admin siarkan masalah saya & hide profile fb saya.. Saya cuma minta pendapat yang positive & nasihat untuk diri saya yang positive dari warga KRT. 

Saya seorg isteri yang telah behenti kerja & menjadi suri rumah tangga sepenuh masa niat saya berhenti kerja setelah 4tahun berkhidmat disebuah syarikat swasta adalah untuk jaga keperluan harian suami & anak sya. Selain itu saya nak sangat melihat anak saya membesar didepan mata...sebab selama saya & suami berkerja secara pjj anak memang kami hantar pada pengasuh & pengasuh itu sangat2 sayangkan anak saya seperti anak sendiri. Sehinggakan semasa bulan terakhir saya bagitau saya hantar ke pengasuh tu mereka sekeluarga sedih.

 Tapi disebabkan saya & anak nak berada dekat dengan suami ikut dia merantau tinggal bersama, terpaksalah saya berhenti hantar anak pada pengasuh itu. Setelah beberapa bulan saya jadi suri rumah saya gembira sebab dapat uruskan hal rumah tangga dapat sediakan sarapan pagi, makan tengahari,makan malam untuk suami & anak. Alhamdulillah suami pun suka bila dia balik kerja didepan pintu isteri & anak menunggu. Tmbah lg skrg sya sdg sarat mengandung cahaya mata kedua usia kandungan 7bulan. Suami saya memang ada pendapatan tetap hampir 3k lebih mampu sara kami sekeluarga dengan side income dia dari macam2 jenis bizness alhamdulillah rezeki kami sekeluarga xpernah putus. Suami saya ini orangnya jenis soft spoken, mudah berkawan, sangat2 rajin kerja kuat terutama dalam business side income dia. 

Sebab dia pernah cakap kat saya selagi dia hidup sihat tubuh badan dia nak cari rezeki lebih untuk keselesaan saya & anak2 masa akan datang. If klu suatu hari dia tiada dia nak sediakan aset & wang untuk saya & anak2 teruskan hidup. Suami saya juga seorang yang xpernah berkira dengan saya & anak klu saya & anak ada apa2 yang teringin nak pakai, nak makan mesti suami saya tunaikan dari hasil titik peluh dia susah payah dalam business side income tu. Boleh kata kehidupan saya dengan suami bahagia keperluan rumah semua suami sediakan lengkap walaupun tidak bermewah tapi serba serbi cukup untuk keselesaan saya & anak2.

 Bab uruskan tanggungjawab rumah bila hujung minggu suami saya rajin membantu saya basuh baju, lipat bju sama2,masak pun sama2 & layankan kerenah anak pun sama2. Saya bersyukur sangat2 Allah anugerahkan saya seorang suami yang macam ni tak pernah berkira bab uruskan rumah. Bila saya demam @ jatuh sakit dialah yang sanggup mik cuti & bangun awal selepas solat subuh sasah payah masakkan sarapan,makanan tengahari,malam dan dia xbagi saya bantu dia buat kerja2 rumah selagi saya belum betol2 sihat. 

Dia sangat penyayang pada saya & anak. Tetapi baru2 ni dalam akhir tahun lepas hingga ke awal tahun ini, rumah tangga kami diduga dengan gangguan seorang perempuan bujang kerja gov tiba dia wassup saya selepas saya selesai solat jemaah bersama suami, dia bagitau dia suka kat suami saya & susah nak melupakan suami saya. Masa saya dapat wassup tu jantung seperti terhenti sekejap sebab terkejut betul ke apa yang saya baca ni ke mimpi. bila saya cubit2 pipi betul bukan mimpi. Saya diam saya xcakap pe2 pada suami pasal ni. Selang beberapa hari perempuan tu wassup lagi bagitau lagi yang dia dah pernah keluar dengan suami saya atas urusan business, dia siap cakap suami saya ni soft spoken lepas tu dia selesa berkawan dengan suami. Hati saya curiga bila dapat tau mereka pernah keluar bersama atas urusan bisness. Masa ni saya tengah tunggu suami pulang dari keje office.

 Saya berfikir nak terus tanya ke ataupn tunggu masa sesuai. Saya fikir2 balik malam nati lah saya tanya dia. Petang tu saya layan suami anak sperti biasa. Bila dah malam saya tengok suami tengah relaks tengok tv sambil tengok anak pun baring kat riba dia. Saya pun pelan2 duduk kat sebelah dia saya genggam erat tangan suami saya cakap "klu sayang ada buat abang terasa hati ke maafkan sayang ea" suami terus peluk erat saya tanya "kenapa ni tiba macam nie?" saya beranikan diri & kuatkan hati untuk tanya "siapa perempuan nama Z*******H tu??" Lepas saya tanya suami dia terus pegang erat2 jari jemari saya smbil dia tarik nafas dalam2... 

suami pun citer dari A-Z dia kenal perempuan tu dari urusan biz, klu bincang hal biz pun ditempat awam macam McD,perempuan tu keje disektor pendidikan pada awalnya perempuan tu kata suami ok tapi bila lama kelamaan suami saya pun perasaan dia macam nak goda bagi helah macam2 untuk ajak suami saya keluar makan, temankn dia tgk wygla, tlg bwa dia ke klinik la, minta tlg dtg ke rumah dia lah tgh2 mlm dgb alsan minta urutkn kepala & kaki jatuh bilik air...kata suami sya pmpuan ni dh lain mcm sbb mcm2 jugak dia bg alasan utk suami sya ni dtg ke rumah dia. Tp yg paling kerap pmpuan tu wassap adalah minta suami sya dtg kerumah dia time pkul 12mlm keatas dia siap ckp rumah dia mmg privacy. 

Tp suami sya mngelak & diamkn sja bila dia wassap mcm tu. Bila suami tunjukkn wassap pmpuan tu hntr kt suami sya bca dgn teliti ada yg mreka bncgkn hal business tp ada yg sya baca bila waktu blh mlm wassap dri pmpuan tu dia mcm xmalu siap cht dlm tu pd suami sya kata dia horny tiba2..lps tu siap ckp buah dada 38c..ckp klu "u dtg umh i mlm nie i nk belai nk pegang nk k***m u punya nk tgk bdn u tnpa seurat benang boleh, rumh i xde sape i je bilik pn ada dua klu u tido sini pn boleh nk tido dgn i pn i bg u"..

 wassp mcm ni dia bg pd suami sya tp suami sya xbls apa diamkn saja... mmg hati sya geram dgn spesis pmpuan bujang yg mcm ni.. tp syukur Suami sya ni waras lg suami pn minta maaf kt sya mlm tu bukan niat dia nk rahsiakn hal pmpuan tu tp dia xnk sya fikir smpi ke bulan & trus curiga dgn dia xtntu psl.. 

suami pn msa tu plok erat sya smbil dia nggis dia minta maaf klu dsbbkn kwn bsness dia tu buat hati sya sakit & ssh nk pcya dia minta maaf sgt2 dia xda niat cuma serba slh nk bgtau isteri ke x psl ni. Suami pn xfhm knapa pmpuan tu mcm tu tgk dri kerjaya dlm bdg pndidikn pnmpilan bertudung & bju kurung tp disebalik tu semua pndai mnggoda lelaki. Smpi skrg ni pmpuan ni xbehnti wassap sya sngaja nk sakitkn hati sya smpi dia reka2 citer kata dh terlanjur dgn suami pdhl suami sya dh bsumpah dpn alquran dpn sya xde xpnh buat hbgn s*x tu.
 Tp prmpuan mmg wasap sya ckp dia xkn lpskn suami sya & dia akn cuba dptkn suami sya pe jua cara skali pn. stiap kali slps solat bsama suami doakn kmi bdua ni sntiasa saling percaya & setia. Xcukup dgn kisah pmpuan ni sya pulak diganggu dgn secret admire sya sejak dri zmn skolah menengah hgga sya ke alam U tmt study ijazah kenal dgn suami kami kawen hgga sya dh ada ank nk masuk no2, lelaki ni ganggu sya, dia still tggu sya sjk zmn skolah,dia siap im kt fb kwn2 pmpuan yg rapat dgn sya utk tahu pkmbngn sya mcm ne. Puas sya block semua yg bkaitan lelaki ni fb,ig,whatsapp semua sya dh block. Antara sya & suami xde rahsia. 

suami sya pn kenal lelaki yg minat kt sya ni. tp sya dh citer kt suami dri A-Z mmg sya tau lelaki ni suka kt sya sjk sya form 4 smpilah skrg dia. tp xpnh ada rasa pe2 perasaan pn. Dlm diam dia stalker life sya melalui face acc fb link dgn ahli kluarga sya dlm tu. Sya xnk smpi kwn2 rapat sya fikir serong pd sya psl lelaki ni kejar2 kn sya dri zmn skolah. Sya sedar sya isteri org & sya dh ada seorg suami yg smpurna dimata sya.
Bg pndapat positive & membina mcamana saya nak control rasa hati ini.


kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA "u datang umah i malam nie i nak belai nak pegang nak k***m u punya nak tengok badan u tanpa seurat benang boleh????. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top