Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Suami saya ni TERLALU BAIK..Terima kasih sebab kau hadirkan insan yang sempurna untuk perempuan yang tak layak untuk mendapatkan cinta dari lelaki ini ya allah.

Hi hide kan profile saya. Saya nak cerita pasal kesilapan saya...
Pertama sekali saya nak perkenal kan diri. Saya ni young mommy, anak nak masuk 2 dah.

 Suami saya ni TERLALU BAIK. Saya bangga dapat suami macam dia. Bila saya penat, dia masak, anak malam dia buat kan susu. Saya boleh kira pakai jari la berapa kali bila saya bangun malam untuk jaga anak. Sepenuh nya semua dia yang uruskan, untuk rezeki pulak walaupon saya tidak bekerja saya masih duduk rumah melayan phone sepanjang hari, dia pagi kerja, malam pula kerja demi membahagia kan saya dan anak anak.

 Hmm saya jujur.. Saya memang banyak sgt dosa dengan dia, selalu mendua kan dia, dan berapa banyak kali kantoi tapi dia masih maafkan. Setiap malam dia selalu tak lupa untuk bisik "saya sayang kan awak sampai bila bila" dan cium semua bahagia muka sebelom tidur. Dia anak yatim piatu, hanya ada saya dan anak je. Saya pula tk faham apa yang saya nak, masih lagi contact ex

. Walaupon suami saya cukup sempurna. Bahkan, kawan kawan saya pon puji suami saya. Saya sayang dia sebenarnya, siapa tak sayang suami. Tapi saya masih lagi rasa macam tak boleh nak stop dgn sikap "pergaulan bebas" saya mengaku saya banyak kawan lelaki, yg lebih dari kawan pon banyak, saya tak tahu skrg ni nak minta maaf dengan suami macam mana atas apa yang saya buat. Skrg saya dah rasa tiba masanya saya setia dengan suami...

Saya takut karma berbalik dekat saya balik. Suami tak pernah curang, walaupon sekali. Tak pernah la mmg takkan pernah. Sampai saya menjadi open bila ada perempuan add saya accept kan. Sbb saya tahu dia takkan melayan, kadang dia sendiri yang delete. 

Mesti kaurang semua tak percaya yang suami saya begitu setia. Sedangkan saya? Ya allah. Terima kasih sebab kau hadirkan insan yang sempurna untuk perempuan yang tak layak untuk mendapatkan cinta dari lelaki ini ya allah. Kau berikan la aku hidayah.... 😢



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Suami saya ni TERLALU BAIK..Terima kasih sebab kau hadirkan insan yang sempurna untuk perempuan yang tak layak untuk mendapatkan cinta dari lelaki ini ya allah.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top