Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Mengaku Dianiaya Teman lelaki Hingga Implan Payudara nyaris Pecah, Begini Keadaan Model Cantik Ini Sekarang

Wang Rui Er merupakan seleb internet yang sangat popular di laman media sosial China, Weibo.

Seperti yang dipetik dari worldofbuzz.com, Wang Rui Er dikenali akan foto modelling-nya yang sangat seksi.

 


Ia juga kerap memuat naik tangkapan pakaian dalam dan foto kehidupan sehari-harinya.

 

Wang Rui Er Wang Rui Er (worldofbuzz.com)

Baru-baru ini, Wang Rui Er mengejutkan para peminat ketika menulis curhatan di Weibo.

Ia mendedahkan bahawa dirinya mendapat tindakan keganasan dari teman lelakinya sendiri sepanjang tiga tahun terakhir.


 Dalam ungkapanya, ia menulis:

"Aku telah bersamamu sepanjang tiga tahun.

Aku mengaku, pada awalnya memang aku dekat denganmu kerana wang.

Tiga tahun ini, kau memperlakukanku dengan kasar, tapi aku cuba bertahan.


 tolong fikir.

Aku mempunyai ramai teman lelaki yang merayuku, mereka juga kaya.

Jika semua kerana wang, mana mungkin aku bertahan sepanjang tiga tahun lamanya dengan kamu.

Hingga kemarin malam, aku sudah tidak tahan lagi ketika kau pukul aku hingga bentuk dadaku tidak sekata lagi dan hampir pecah!

Bahkan jika kau membaling satu beg penuh berisi wang untuk pembedahan plastik, aku tetap ingin kau pergi.

Aku mengaku bahawa aku sempat mencintaimu, tapi sekarang, aku ingin putus.
Semua selesai.

Tolong pergi dan jangan muncul lagi.

Aku menulis ini kerana aku ingin orang-orang tahu bahawa hubungan kita telah berkahir. "



Postingan Wang Rui Er
Postingan Wang Rui Er (worldofbuzz.com)



Menurut China Press, pembedahan plastik yang dijalani Wang untuk seluruh tubuhnya hampir sebanyak 1 juta yuan


 Wang Rui Er
 Rui Er juga mengongsikan gambarnya setelah tindakan keganasan yang diterimanya.

Bahagian mulut, mata kanannya kelihatan lebam.Dada dan lutunya juga terluka.Muat naik Rui Er ini mendapat ramai perhatian netizen.

Namun ada pula beberapa ornag yang mengkritiknya, mengatakan bahawa kejadian ini hanyalah normal.
Netizen berkata juga sebelum memuat naik foto keganasan, ia masih sempat-sempatnya meletakkan bulu mata palsu.

Netizen manganggap hal ini dibuat-dibuat demi meningkatkan populartitas Rui Er.

Semantara netizen lain membela dengan menganggap wajar seleb media sosial berpakaian dulu untuk memastikan dirinya kelihatan rapi.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Mengaku Dianiaya Teman lelaki Hingga Implan Payudara nyaris Pecah, Begini Keadaan Model Cantik Ini Sekarang. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top