Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami tidak pernah sepatah pun memanggil mumy saya ibu/mak sepanjang 6 tahun berkahwin-KENAPA SUAMIKU

sekadar gambar hiasan tiada berkaitan

hi warga krt,boleh hide profil saya.saya berumur 24thn.saya berkhawin diusia muda iaitu 18,suami juga berumur sama.kami dikurniakan seorg anak.saya dgn suami sudah bercinta sejak dibangku sekolah menengah.

selepas sekolah kami terlanjur dan saya mengandung lalu kami berkhawin.semasa zaman masih bercinta suami suka bercerita dgn keluarga saya malah amat rapat

.Tetapi masalah disini selepas berkhawin suami tidak rapat tidak bercakap dgn keluarga saya kecuali dgn bapa saya.saya amat tersinggung.Usia perkhawinan kami adalah 6thn.Apabila keluarga saya bertandang kerumah,suami buat mcm 'tiada'.

Apabila saya balik keruma mumy saya,suami diam sahaja tidak ceria dan tidak mau berkumpul bercerita ataupun tdur dlm bilik.Dia akan bercerita dgn ayah saya sahaja.

Sekali pun tda perna memanggil mumy saya mumy/ibu/mak.Tetapi apabila dgn keluarga mertua,dia mahu saya sangat menghormati keluarganya.saya pendam dlm hati..

Utk pengetahuan warga krt suami saya memang baik,berkerja keras,nafkah tiada masalah.kami tinggal sendiri dan hidup sederhana.Saya juga perna berbincang dgn suami kenapa tidak perna sepatah pun memanggil mumy saya ibu/mak.

Suami ckp belom bersedia.adik beradik saya yg lain pun dia tda perna bertegur(saya mempunya 3org adik) sedangkan keluarga saya semua baik tidak perna berkata buruk tentang suami dan buat dia menyinggung perasaan.


saya benar2 amat sakit hati.Sampai bila??? Terimakasih pandangan anda warga krt.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami tidak pernah sepatah pun memanggil mumy saya ibu/mak sepanjang 6 tahun berkahwin-KENAPA SUAMIKU. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top