Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

SUAMI BERZINA DALAM RUMAH-.'betina' tu akan masuk rumah lewat malam saya dah tidur & akan keluar sebelum saya bangun 6am





Assalamualaikum admin, mnta tlg hide profile sy..Kat sini sy bkn nk crita psl rumahtgga sy..Tp sy nk crita & nk mnta pandangan warga krt..Masalah sy brkaitan dgn ex husband sy..

Ex husband sy ni mmg top dgn kaki perempuan..Punca penceraian pn kerana perempuan..Sewaktu sy msih isteri dia mmg lngsung dia X bg nafkah zahir cth duit blanja perihal dlm rumah mmg dia X pnah ambik thu..Kemewahan dlm rumah smuanya dr titik peluh & usaha sy sendiri..Ex husband sy mmg sorg yg suka brlagak ckp X pnah nk jatuh..Konon nya dia yg sediakan segalanya utk sy & ank..Sorg dispatch yg acah2 bgus mmg X kn blh beli rumah town house & beli kereta honda..

Bila semua Kemewahan sy bg kat dia tp dia X hargai dia bwa 'betina' duk dlm rumah tanpa sy sedar hmpir 4 bln..'betina' tu akn msuk rumah lewat mlm sy dh tdur & akn kluar seblum sy bgun 6am..Sy dpt tngkap dorg bila jiran sy bgthu stiap mlm ada perempuan msuk rumah sy..Sy msih fkir waras & bg peluang kat ex husband..

Tp sy sangka kn dia berubah rupanya dia hnya pura2 dpan sbb nk duit dr sy..Kami brgaduh besar sy srh dia pilih sy @ 'betina' tu..Tanpa rasa bersalah dia heret sy & ank halau dr rumah mlm tu juga..Dlm hujan lbat sy & ank jln kaki sehelai sepnggang..Kami tdur di surau petronas..

Persoalan sy skrang Kemewahan yg cari dgn titik peluh sndiri gagal dituntut kat mahkamah sebgai harta sepencarian..Mmg undang2 syariah di selangor mcm tu ke??Sedangkn even sebatang sudu pn dia X pnah beli..Skrang dia dgn isteri 'betina' tu duk dlm rumah tu..Sy lngsung X blh ambik apa2 dlm rumah tu..Sy harap warga krt blh bg pandangan mcm mana sy nk dpt kn hak dr titik peluh sy blk..

Pd kau wahai 'betina' & kau pn follow page krt ni..Ingat la Allah X kn sentiasa bg kesenangan kpd hambanya yg menganiaya org lain..Skrang kau kat atas kau bongkak kau caci maki aku..Tp sedih tgk kau hidup X aman rupanya..Kau ada ank perempuan kn??Allah maha adil klau X kena pd kau insha Allah pasti akn kena pd keturunan kau..Mgkin lbih dahsyat dr apa yg aku & ank aku lalui seblum ni..Kifarah tu pasti!!Even dh berlalu hmpir 6 tahun & aku X pnah buang apa yg kau & ex husband aku buat pd kami brdua!!

Terima kasih kpd warga krt sudi bg pandangan😘







https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA SUAMI BERZINA DALAM RUMAH-.'betina' tu akan masuk rumah lewat malam saya dah tidur & akan keluar sebelum saya bangun 6am. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top