Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya tunggu PA saya. saya jerit sekuat hati, PA saya tak dengar dia tak nampak saya. Punyalah hiba saya. sedih sangat. saya tunggu dia kat luar lobi, dia lalu lalang tak nampak saya.


bila saya kata saya tak sehat ramai tak percaya.
sehabis siap ni.
parut bekas jerawat,
mata yang sangat cengkung.


hari ini saya tanya housekeeping.
kenapa tak kemas bilik saya??
jawab dia: dah masuk tadi tapi bau kemenyan.


hari ni saya tunggu PA saya. saya jerit sekuat hati, PA saya tak dengar dia tak nampak saya. Punyalah hiba saya. sedih sangat. saya tunggu dia kat luar lobi, dia lalu lalang tak nampak saya.

saya rasa ini lah sakit yang sebenar - benar sakit.
kondisi badan saya ada sejuk, ada panas.
jiwa saya rasa kosong.
banyak benda, banyak perkara saya lupa.


saya tak ingat janji - janji saya.
saya tak ingat apa benda yang saya nak buat.

ada waktu - waktu, saya akan muntah sendiri. muntah dengan banyak tanpa sebab. takde rasa sakit apa - apa tapi.. tiba - tiba saya akan muntah. tanpa signal mual.

kadang - kadang saya rasa bilik hotel saya ni sangat sejuk tanpa kipas tanpa ekon di waktu siang.
kadang - kadang saya rasa sangat panas, diwaktu malam sehingga saya mandi, on airkon dan kipas.

kadang - kadang saya tertido sendiri, sedangkan saya adalah usahawan yang susah tidur.
ada masa saya tak boleh tidur hati saya risau entah apa - apa.
kadang - kadang saya rasa ramai manusia jauhkan diri dari saya.
kadang - kadang saya rasa orang tak suka bercakap dengan saya.

kadang - kadang saya pon tak paham..
kenapa diri saya macam ni.

saya blur takde fikir apa-apa.
saya over pening dan fedap pada entah apa - apa hal.

serius lah..
saya tak rasa ini diri saya.






Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA saya tunggu PA saya. saya jerit sekuat hati, PA saya tak dengar dia tak nampak saya. Punyalah hiba saya. sedih sangat. saya tunggu dia kat luar lobi, dia lalu lalang tak nampak saya.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top