Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

salah ke saya check hp tunang saya atas sebab kesangsian? Kalau saya tak check, buta je saya nikah dengan sisa jantan lain.

Assalamualaikum admin. K dari Melaka

Persoalan saya, salah ke saya check hp tunang saya atas sbb kesangsian?
Masalah saya, kami akan bernikah lg 2 setengah je lagi. Bekas tunang saya bangsa J. Preparation perkahwinan da booking 50%. Tapi kami putus atas alasan saya check hp bekas tunang saya. 


Ceritanya begini, saya ni bekerja di pelantar minyak. So, masa saya amat terhad 2minggu keje, 2minggu off. Kami berkenalan hampir 4tahun. Bermula tahun lepas, kami serius dan bulan 5 tahun lps saya ikat pertunangan dgn dia. Kesangsian saya bermula, suatu hari manager tmpt tunang sy ajak jmpa.


 Ceritakan pd saya dan disuruh selidik bekas tunang saya ni sebelum kami nikah. Mula2 saya memang malas nak amik port pasal dengar cakap2 orang ketiga. Tp terdetik kt hati kecil saya ni nk gak tahu apa dia buat belakang saya. Dan semua nya terbongkar hujung bulan 12 lepas. Memang betul sangkaan saya.

 Dia ber'skandal' dgn lelaki lain semasa dlm tempoh kami bertunang termasuk salah sorangnya laki orang dan rakan sekerja dia. Bukan skandal biasa2. Lebih dari tu. Semua bukti saya dapat. 


Then bila bincang dengan parent dia, mak dia back up dia. Cakap saya SALAH sbb check hp dia. Cakap saya tak ada hak lg. Kalau saya tak check, buta je saya nikah dgn sisa jantan lain. Sedangkan saya dan family saya tatang dia bagai minyak penuh. Saya bagi dan belikan apa sahaja yg dia nak. Ape motif dan tujuan dia buat saya mcm tu? Ape tujuan hidup dia?



Sekarang ni permasalahan saya, salahkah saya check hp dia?

Minta pendapat/pandangan rakan fb semua. Bukan kecaman yg diminta. Terima kasih semua

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA salah ke saya check hp tunang saya atas sebab kesangsian? Kalau saya tak check, buta je saya nikah dengan sisa jantan lain.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top