Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

INGIN BERTAUBAT-saya telah terlanjur dengan abang ipar saya dalam hubungan songsang..saya rasa bersalah pada kakak

Assalamualaikum admin. Tolong hide profile saya. 
SEKADAR GAMBAR HIASAN XDE BERKAITAN

Saya ingin bertanyakan pendapat bagaimana untuk menyelesaikan masalah saya. Saya lelaki berumur 27 tahun dan tinggal bersama kakak dan abang ipar. 


Kakak saya merupakan jururawat dan bekerja mengikut shift. Masalahnya ialah di sini, saya telah terlanjur dengan abang ipar saya dalam hubungan songsang. Abang ipar saya merupakan akauntan di sebuah syarikat swasta. Abang ipar saya bekerja mengikut ofis hour

Jadi bila kakak saya bekerja shift malam, kami pasti akan melakukan hubungan terlarang itu. Pada mulanya saya rasa bersalah pada kakak, namun lama-lama saya tidak dapat menolak perbuatan tersebut

Saya sedar perbuatan tersebut salah dan saya rasa bersalah kepada kakak saya. Saya ingin meminta pendapat bagaimana nak atasi masalah ini. Sekian terima kasih.

KISAH RUMAH TANGGA



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA INGIN BERTAUBAT-saya telah terlanjur dengan abang ipar saya dalam hubungan songsang..saya rasa bersalah pada kakak. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top