Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

buat suamiku-tolonglah ringankan tulang tolong saya uruskan anak kecil 4 orang...saya penat sangat nak uruskan semua bukan merungut

Diari isteri

Balik je keje belum sempat tukar hatta buang tudung..terus masuk dapur..panaskan nasi ..goreng lauk buat minuman hidangkan nasi utk suami...pastu layan anak2 makan..ceduk kuah senduk nasi..maklumla semua nak2 kecik lg y seramai 4 org.x pandai nak buat sendiri..
Belum habis melayan si kecik mintak buat susu...biasala lps je habis sebotol uk uk pulak..pg bereskan si bongsu..


Lps tu pg kemas segala pinggan mangkuk basuh pinggan lap meja...
Sambil2 tu sempat lg basuh baju.. angkat baju
Nak dekat pukul 3 lebih baru swmpat naik smayang zohor..
Lepas solat..sementara tggu asar lipat baju yg berbakul2 tu..maklumla rakyat ramai..


Masuk asar...lps solat rebah badan jap nak ilang lenguh2 badan..terus si suami y kbetulan baru balik masjid solat asar myapa manja...xrok dok bkurung dlm bilik..alahai romantik nya...kot2 la nak tanya ok ke x tu...letih ke..ermmm faham la dia suruh turun nk suruh sedia minum petang..


So turun lah...sedia minum..dh makan kemas dapur..sambung masak utk dinner ..masak utk bekalan anak ke babysitter esok..
Magrib..lps je solat suap nasik anak2..lpas isyak dh letih sgt..kul 10 dh tertido..
Kul 11 suami gosok2..faham2 je lah apa dia nak..maaflah letih sgt..mintak maaf..siang dh buat keje mcm bibik..mlm nak suruh layan ala2 bintang porn..sy manusia biasa..bukan adiwirawati..badan dh letih..


Kebetulan kat tempat keje td pon x menang tangan menguruskan kerja..

Pg ni..bangun en suami marah2..cakap pon x nak..anak2 pon kena marah..bad mood la kononnya..

Diari suami

balik keje..makan nasi y dh terhidang...keluar hisap rokok jap..masuk baring depan tv sambil layan group wassap y berpuluh2 tu..kau usik aku aku usik kau..sambil komen gambar pempuan pakai seksi tengah main banjir...
Kul 4..pegi smayang...balik masjid..jenguk bini atas katil..melingkar je keje bini aku..


Pastu lps makan petang sambil layan2 kawan dlm telefon..kul 7 pg masjid..smpai umah dh dekat kul 11..ada member blanja makan...
Sampai rumah tukar baju..trun bawah sambil layan wassap sambil tengok tv..bahagianya hidup..naik atas tdo..kejut bini..bini x layan...laknat la malaikat smpai pagi sbb mnolak keinginan suami.

Mcm tu lah rutin..

Suami..


Kau bukan xde mata utk melihat
Kau bukan xde hati utk memahami
Aku pon bukan pertama kali makan hati...
Dh 13 thn kita bersama..xkan xfaham2 lg..kita sama2 kerja..menguruskan rumahtangga bukan tugas y mudah..tolonglah bantulah isteri ringankan tulang...isterimu juga bisa penat dan lelah..


Kau nak layanan mcm raja tp kau buat isteri mcm hamba...

Sob2...tengah nangis sorang2 atas sejadah...






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA buat suamiku-tolonglah ringankan tulang tolong saya uruskan anak kecil 4 orang...saya penat sangat nak uruskan semua bukan merungut. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top