Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

aku di caci di hina sebab mempunyai 2 orang anak tidak sah taraf .. aku cuba kembali ke jalan allah TAPI

Assalamualaikum warga krt .

 sekadar gambar hiasan xde kaitan dengan kes ini


Mohon admin hide profile saya .
Nama aku fiqa . Aku janda beranak 2 .. aku dalam dilemma yang aku sendiri tak tau macam mane nak selesaikan .. anak first nak masok 4 tahun dah .. yg ke 2 nak msok 2 tahun .. actually aku cerai waktu anak pertama mse anak aku berusia 2 bln . Dan anak ke 2 aku ada la hasil hbungan luar nikah aku dgn llaki lain 😌 aku tak smpi hati nakk gugur kan wktu tu..
Dilemma aku skg , bekas suamii utk anak pertama sy tak nak bagi nafkah se sen pun . Smua keperluan anak2 aku slma ne bergantung kpda ibu aku dan bantuan kebajikan yg tak sberape .. aku cuba cari kerja sana sini.. tp 1 pun blm ada rezeki .. aku trtekan bila ibu aku sllu mengungkit smua perbelanjaan utk aku dan anak2 aku slama ni .. ada smpi tahan aku hampir bunuh diri sbb sllu trtekan ..
Sekarang aku nekad utk hantar anak2 aku ke badan kebajikan atau siapa2 yg memerlukan . Btl ka tindakan aku mcm ni? 😭😭




 Assalamualaikum ..

Berkenaan dgn post aku(fiqa) sblom ni (yg nak hntr anak ke kebajikan atau nak bg org) ..
Terima kasiih atas komen2 positif korang .. tak kurang juga ada "malaikat2 fb" yang menghina aku .. terima kasi byk2 ..
mungkin ramai yg trtnya2 kerja apa yg aku mohon sampai langsung takde rezeki.. selama ni aku c)memohon kerja yg "office hour shift" memandangkan anak2 aku sllu ada appoimnt dgn pihak hospitl .. dan anak2 aku bukan la normal separti anak2 korang .. anak sulung aku anak istimewa (autisme) dan anak ke 2 aku pula ada eczema ..keadaan ini memerlukan aku ulang alik ke hosptl demi kesihatan mereka ..bukan tak pernah langsung .. aku pernah bkrja 2 3 hari tpksa brhenti sbb anak2 aku jenis yg agresif dan taknak di jaga org lain tmasuk ibu aku..

Aku pun pernah cuba buat tuntutan nafkah untuk anak pertama aku .. tp di tolak atas alasan anak aku ber BIN kan abdullah ..
YA !aku jahil .. sejahil2 manusia di muka bumi ini ..aku di caci di hina sebab mempunyai 2 orang anak tidak sah taraf .. aku cuba kembali ke jalan allah sebab aku tau tiada sorang pun yang faham apa yang aku lalui ...

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA aku di caci di hina sebab mempunyai 2 orang anak tidak sah taraf .. aku cuba kembali ke jalan allah TAPI. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top