Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Janda Anak Satu Berzina Dengan Suami Orang Bengang Dikecam Netizen, Ini Kenyataan Berapi Janda Tersebut Terhadap Netizen Dan Isteri Orang Tak pandai Jaga Suami

As'kum krt . Mohon admin up kn lagik luahan saya nih . Minta amanah admin hide kn jugak fb saya . 

Buat netizen , saya pelik kenapa bila saya yg janda ni berzina dgn laki org lepas tu korang nak salahkan saya sorang je ? Sama2 buat kot but why me yg korang nk salahkan ? 


Pergilah hantam sana bini dia yg tak pandai jaga laki . Lepas tu yg sebok2 pulak bini org tu nak cari bf aku cerita perihal aku pada dia pasal apa ! Kerana bini dia jugalah bf saya tak mahu teruskan hubungan dgn saya ! Cuma saya syukur bini bf saya tu tatau cerita hingga sekarang . 

Dia pecah belahkan hubungan saya xpa pulak !! Lagi satu ada yg sebok suruh saya pergi pejabat agama tu buat apa kalau akhirnya dgn2 saya trkena sekali. Ingat saya bodoh ? Mohon pandai sikitlah netizen . Biar bodoh seminit tapi jgn bodoh selama2nya !! Lagi satu yg kata jgn suruh saya luahkan lagi kt krt ni , kau sapa weh nak tentukan apa hak saya . Ikut sukahati saya lah. Kata pun laman sosial.KRT



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Janda Anak Satu Berzina Dengan Suami Orang Bengang Dikecam Netizen, Ini Kenyataan Berapi Janda Tersebut Terhadap Netizen Dan Isteri Orang Tak pandai Jaga Suami. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top