Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

syukur berkat amalkan air gamat campur madu anak yang alami jantung berlubang dapat disembuhkan dengan IZINNYA

Hai mummys....ni anak saya Muhammad faris luqman....saya terpaksa dibedah sebab nak selamatkan faris dah 50 50....

ibu dia pon dah xkuat time tu...ingat senang je nak beranak ni...sakit tu perh memang nyawa2 ikan la....tapi masa lahir 2 hari xdapat tengok faris....doktor cakap faris jantung dia berlubang...

duduk pon dah xsenang..rasa nak peluk faris nak faris ada kat sebelah....tapi nasib faris kuat...hari ke3 baru boleh tengok muka faris....

Hari ke 4 kami balik rumah....alhamdulillah faris xbanyak ragam...masa kat rumah saya selalu bagi faris minum air gamat campur madu...boleh nak dikatakan hari2 saya bagi...


faris dah 3 bulan p scan kat hospital masih sama lagi....xtutup2 jugak....
Tengah2 malam tengok muka faris mesti nages...takot...saya xputus asa...saya bagi lagi air gamat campur madu kat faris....


Faris dah 8 bulan p scan Alhamdulillah lubang kat jntung tutup rapat....
lega hati dengar berita baik tu.....


Boleh la mummys mama2 ibu2 cuba petua ni yang mana ada masalah yang sama...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kesihatan

TERIMA KASIH SUDI BACA syukur berkat amalkan air gamat campur madu anak yang alami jantung berlubang dapat disembuhkan dengan IZINNYA. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top