Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

SUAMI GAY-dah 8 tahun usia perkahwinan saya masih belum disentuh lagi..8 tahun juga tidur berasingan walaupun satu bumbung



 
Assalamu'alaikum.. Lagi bbrp hari genaplah 3 tahun saya dan suami berkahwin.. Kami ada anak berumur 2 tahun.. Anak lelaki.. 



Masalah saya sekarang ialah suami saya tak ada nafsu pada saya.. Sejak awal kahwin lagi.. Anak pun nasib baik dapat sorang tu.. Kami jarak jauh.. PJJ.. 2 Jam jarak perjalanan.. Tapi suami saya ni susah sgt balik jumpa saya dan anak.. Sebulan sekali atau 6 minggu sekali baru dia balik..

 Tu pun sehari je balik.. Bila dia ada kat rumah plak.. Dia diam je.. Kalau ada sesuatu saya cakap.. Gaya dia respon tu mcm org y tak suka.. Mcm meluat je kat saya.. Tp dgn anak ada la dia senyum2.. Cakap elok dgn anak.. Saya ada banyak juga tanya ustaz tengokkan.. Kot ada kena sihir org buat ke.. Tp ustaz2 smua cakap xde sihir.. Tp masalah dgn dia sendiri je.. Tp diorg x cakap sbb apa..
Dia balik pun asyik main game je.. X de nak bersembang atau bermesra dgn saya.. Sesungguhnya saya sangat mendambakan perhatian seorang suami... Nak bermanja slepas sekian lama x jumpa.. Tapi dia.. Macam terpaksa je balik jumpa saya.. 

Bila malam plk.. Saya ajak tido.. Dia x nak.. Dia duk melayan game dia.. Kalau dia masuk tido pun.. Saya ni dibuat macam tunggul kat sebelah.. Dia baring membelakangkan saya.. Menghadap ke arah lain.. Macam tu la sejak awal kahwin sampai skrg dh 3 tahun saya sabar.. Kalau nk hbgn tu.. Saya y asyik kena goda dulu.. Kdg2 saya dh naik malu.. 

Suatu hari tu.. Saya tanya dia.. Knp dia mcm tu.. Tau apa dia cakap? Dia kata dia bukanlah mcm lelaki normal y lain.. Saya ajak mandi sekali dia x nak.. Nak urut2 badan pn x nak.. Tak suka katanya.. Saya nak tengok 'yang dia punya' pun dia x bg.. Apatah lg nk sentuh.. Dia x suka.. Pelik betul suami saya ni.. Then pada waktu y lain.. Setelah didesak.. Saya tanya lg.. Kenapa layan saya macam ni?? Saya x menarik ke bg dia?? Saya ada salah ke? Then dia cakap.. Dia xde perasaan pada saya.. Sbb tu x bleh nk buat hbgn intim dengan saya.. Hmm.. 

Dia kata dia kahwin dgn saya dlu pun sbb dh berjanji dgn ayah saya dulu.. Sbb tu dia teruskan jugak kahwin dgn saya.. Wlu kami dh pernah putus hbgn dulu.. Kisahnya.. Time belajar dulu.. Dia baik dgn ustaz ni.. Ustaz tu galakkan menikah awal smua tu.. Dia pun time tu cari la calon isteri.. 

Dan kawan dia calonkan saya.. Kebetulan mmg saya masa tu ada simpan perasaan pada dia.. Bila dia cakap nk kenal.. Saya pun excited la juga.. Lepas seminggu kenal dia terus nak dtg jumpa ayah.. Saya pun bgtau ayah ada org nk dtg merisik.. Then lpas tu.. Dia rasa serba salah.. Teragak2 plak nak teruskan ke x.. Saya kata.. Its ok.. Since kita baru je lg.. Dia bru g merisik.. Bkn bertunang or kahwin lg dgn saya.. Sejak tu hbgn kami dh x contact sgt dh.. Tiba2 slepas setahun.. Dia dtg balik.. Dia kata dia nk masuk meminang.. Saya mati2 ingatkan dia ada perasaan pd saya.. Dan saya terima.. Then kami kahwin.. 


Dah kahwin jadi mcm ni plak.. Dia x hiraukan saya.. Dia mmg x pernah tinggi suara.. Baik dgn mak ayah dia.. Tp dia jenis pendiam.. Kadang2 bila outstation belikan hadiah.. Tp.. Bila sampai dia abaikan nafkah zahir x bg.. Nafkah batin pun tak nak bg.. Rumah pun jarang balik.. Bila balik pulak asyik main game.. Dan baru2 ni pulak saya dpt tahu dia ada akaun FB lagi satu.. Untuk kawan kerja dia saja katanya.. Bila saya add dia.. Dia block saya.. Dia cakap xde kepentingan pun bgtau ttg FB tu.. Apa maknanya? 

Untuk pengetahuan.. Hp dia pun mmg berpassword.. Dan asyik tukar Password tu..
Saya asyik makan hati selama ni.. Sakit sangat.. Dia mmg x seksa saya secara fizikal.. Bukan kaki pukul.. Tp dia seksa mental saya.. Seksa batin saya y perlu belaian sorg isteri.. 


Sekarang dia cakap.. Better kita berpisah spya saya bleh cari lelaki y lebih baik.. Tp saya kesian dgn nasib anak saya.. Sedih mengenang nasib diri.. Apa perlu saya buat? Kalau nk berpisah knp x ceraikan saja saya? Suruh saya plk pegi pejabat agama.. Yang mana lebih senang? Pegi pejabat agama atau suami y lafazkan cerai? Saya buntu nak buat keputusan.. Saya nk selamatkan hubungan ni sbb sayangkan dia.. Tp dia.. X kisah pun klu saya ni x wujud dlm hidup dia.. Tapi saya dh tak kuat lg.. Kalau macam ni la layanan dia pada saya.. T_T
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Dayang Nadanama suami akak gay tu.. dia suka kaum sejenis sebab tu tak suka kalo org pompuan sentuh dia. sume dia geli. tapi ok lg akak.. pernah suami sentuh sampai keluar anak. yg sepupu suami sy, diorang kawen selama 8 tahun tapi tak pernah behubungan intim.. langsung! kami sume terkejut.. yelaakan, sepupu suami tu memang jenis tak suka cerita hal rumahtangga diorang. tup tup dy mohon cerai. mak mentua sy cuba tanya laa apa sebabnya. 
 
akhirnya, dy bercerita tentang masalah diorang. Subhanallah, rupanya sepupu suami selama ne tido kat sofa druang tamu dtingkat bawah manakala suami dy tido kat bilik yg sepatutnya menjadi bilik bersama kat tingkat atas. sepupu suami tak pernah langsung tido kat bilik tu. pernah dy masuk itupun ketika majlis perkahwinan diorang 8 tahun yg lepas. pastu, tak dibenarkan masuk dahh.. barang2 sepupu suami sume kat tingkat bawah. suami dy taknak isteri kacau/sentuh brg2 dy.
 
 cuci baju same2 pun taknak. kata suaminye, nanti allergic campur2 pakaian. banyak lg laa yg pelik tentang hubungan diorang tu. kalo diliat dr perwatakan lelaki tu, memang mcm lelaki normal kebanyakkan.. seorang pembersih tetapi syg, selera dy kat jantan. diorang kawen dulu pun sebab djodohkn leh kwn. sekarang sii kawan rasa bersalah sebab menjodohkn mereka dulu.
 
. dy pn taktau jd begini. sy dgr2 si suami skarang tgh berusaha berbaik dgn sepupu suami sy sbb dy tknak cerai. takut malu mungkin.. tapi sepupu suami dh tawar hati. dy dh bg peluang betahun2 tuk suami dy sehingga ahernya dy gave up & menerima cinta lelaki lain. kesian.... 
 
8tahun kawen rupanya masih dara. taktau laa sekarang.. harap2 bf dy tu tak sentuh dy la hahaa.. hmm sy harap akak cuba memohon petunjuk.. bila dh habis ikhtiar, berpisah je laa drpada makan hati berulam jantung. tentang ank tu, takpe..nanti dy akan paham. lebih baik berpisah ketika anak baru sorang.. 
 
 
kalo anak bertambah, makin berat rasanya nak berpisah.. lgipun suami akak sndiri mencadangkan nak berpisah kn? layan je laa..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA SUAMI GAY-dah 8 tahun usia perkahwinan saya masih belum disentuh lagi..8 tahun juga tidur berasingan walaupun satu bumbung. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top