Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya Terlanjur Hingga Pregnant Bayi Kembar Anak Luar Nikah, Dipaksa Gugurkan Kandungan Namun Balasan Allah Sangat Pedih selepas Saya Gugurkan Kandungan


Salam. Maafla ni lari tajuk sikit. Saya harap admin dapat siarkan sebab saya xtau nak share kat mana lagi dah. Saya masih tak berkahwin tapi saya ni cite masalah saya dan saya nak mitak pendapat dari orang2 yang dah berkahwin. Saya pernah terlanjur dan pernah pregnant.




 Saya pregnant anak kembar, saya rasa tak sedap badan & pegi cek guna upt, dua line. Saya tak puas hati saya g cek klinik then mula2 scan nampak ada macam baby, doktor cakap ada dua kantung. Dia siap cakap tahniah sebab bunting pelamin sebab dia ingat saya kawin dah. Masa tu usia kandungan dah 2bulan nak masuk 3.

Saay sedih sangat. Sebab masa tu saya ada masalah family. Family tengah broken. Ayah saya main betina. Ayah saya dulu banyak duit duk enjoy dengan betina sampai langsung xkasi perhatian kat saya. Then mastu dia pulak lari umah ikut betina xbalik sebulan. Mak saya pun tengah serabut. masa tu mak saya je tau sebab mak tengak saya muntah2, perut saya masa tu nak masuk 4 bulan tapi besar dah. Mak saya tau terus dia suh p gugur. 


Sedangkan kekasih saya nak kawin sebab dia pun anak orang senang. Mak saya xmo katanya malu family. Lagipun saya faham mak saya tengah tekanan sebab masalah abah saya yang xhenti2 buat sakit ati mak saya. Tambah lagi perangai saya macam apa da 😔 saya pegi gugur kat hospital swasta

Masa tu kena 2.3k nak buang baby. Doktor cakap baby dah besar xleh buang, kalau nak teruskn nanti risiko 50/50. Saya cal mak saya tanya, mak saya still suruh buang. Saya menangis menjerit macam apa sebab saya sayang anak saya, tapi mak xkasi. Dia xnak ada cucu luar nikah. Saya pun buang. 



Saya pantang dua minggu pastu langgar pantang. Sekarang ni saya merana. Peranakan saya selalu sakit sedangkan saya dah gugur dalam 4 bulan lepas. Ari ari saya sakit. Sampai xleh bangun. Ramai kawan suh cek hospital takot rahim rosak tapi saya takut. Saya takut sangat2. Saya takut nanti saya xleh pregnant dah sebab dosa silam saya. Saya takot peranakan rosak. Apa patut saya buat sekarang. Saya taubat. Saya menyesal. Sampai sekarang saya masih termimpikan anak saya.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya Terlanjur Hingga Pregnant Bayi Kembar Anak Luar Nikah, Dipaksa Gugurkan Kandungan Namun Balasan Allah Sangat Pedih selepas Saya Gugurkan Kandungan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top