Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya sanggup menyeberang demi mencium bau sampah. Saya sanggup berdiri tepi tong sampah tu hanya untuk mencium bau sampah-RAGAM IBU MENGANDUNG

Hi mama2 semua 😊.. Sape kat sini ada perangai pelik masa mengandung? Ni saya nak kongsi perangai pelik saya .

 Masa mengandung anak ke-2 perut dalam 5bulan macam tu, waktu tu keja lagi.. Saya pegi keja naik bas je. Jadi pagi2 tunggu bas ade tong smpah besar kat seberang jalan, saya sanggup menyeberang demi mencium bau sampah. Saya sanggup berdiri tepi tong sampah tu hanya untuk mencium bau sampah 😅.. 


Bau aroma macam2 kan.. Hahaha 😂.. Lagi 1 suka mencium bau kentut. Time rancak sembang saya ter 'silent killer' sanggup saya brhenti sembang demi cium bau kentut. Sekarang nak suruh cium, pergggh loya tekak weii 😂... Mengandung anak ke-3 perut dalam 7bulan, masa tu duk kuarters tingkat 3.

 Klu boleh hari2 nak trun bawah semata pegi jejak tanah walau sebelah kaki saja. Pernah cuba 1 hari xturun, semalaman xtdo gara2 xdapat jejak tanah.. Bila ingat balik pengalaman tu nak jaga mengandung lagi tapi suami kata cukup la 3 orang sebab dah ada seorang hero.

. Xpe la, mana tau lepas ni dapat mengandung lagi.. 😁🙏 .. Jom share pengalaman korang pulak..


 Lirana Alcka Ank ptma je sy ada prgai pelik....suka mkn serbuk kopi,taru d tlpak tgan n jilat skit2 klu tuang trus kt mulut tk sdap rasanya.....najis pn da btukr wrna hitam haha..pna cuba tk mkn sbb org ckp baby nt glap,tp tk ble tdr ingt ja srbuk kopi tu.....ank lahir kulit dia ok tk gelap n tk tllu cerah...ank ke2 n ke3 tkde perangai pelik sykur sgt...


 Siti Aishah sy anak 1st suka bau shieldtox/ridsect..tiap malam sebelum tido mesti kena spray dulu..kadang tgh2 mlm terjaga sebab nk kencing pun sanggup spray shiledtox tu dulu..dh hidu baru dpt tido..sampai suami pening bau heheheh

 Ct Adie sy dlu msa ank 1st..ska agt naik bas...naik kete atau moto mmg xnak...nk g bandr pn naik bas..hujan2 snggup redah demi nk naik bas....smpai 1msa tu sy n somi g satu tpt..wktu pjlnan bas pkul 5...sy dh g terminal bas pkul 2...punya excited nk naik bas tu...skrg ni ank sy gegirl umo 3thn lbh..asl tgk bas..msti dia lambai2..dia ckap bye2 bas..ati2 d jln rya...hahaha


 Farisha Mimie saya mase pregnant dulu ketagih bau minyak serai sampai rase nak minom jee nasib pikir baby dalam perot . hihihi . pastu takleh kene tinggal ngan asben mesti nak nangis jee rase . tuu sebab anak nie manje sungguh ngan papanya sampai papa nak pegi keje pun sampai menangis .


 Asmarina Ariffin Sya plk tak blh tgk muka kakak ipar...rsa mnyampah lain mcm....
Skali msa bby first kluar..muka mcm dia...bgtau mk..xsukanya muka mcm kakak ipar...mak marah kta ank tuuu..jgn ckp mcm tue..huhu



 Nurul Hiddayu Abd Rashid Sy nk msk 7bln dh tp suka sgt pakai kain pelikat suami... Sampai hbs sy pakai hahahaha... Die buka almari cri nk pakai sampai hbs hahaha terpaksa srh die pakai kain batik hahaha.. Mcm2 ragam org pregnant ni...




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: lawak

TERIMA KASIH SUDI BACA saya sanggup menyeberang demi mencium bau sampah. Saya sanggup berdiri tepi tong sampah tu hanya untuk mencium bau sampah-RAGAM IBU MENGANDUNG. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top