Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya lahirkan anak pertama secara normal diusia 16 tahun dengan berat saya hanya 27kg...kuasa Allah tiada yang mustahil

Saya seorang ibu tunggal muda. Umur saya sekarang 21tahun. Ada dua orang anak. Saya nak berkongsi kisah. Pergi ambik tisu dulu, takut nangis kang. haha. Saya lahirkan anak pertama secara normal diusia 16 tahun dengan berat saya hanya 27kg, 

anak lahir dengan berat 3.7kg tapi kuasa Allah tiada yg mustahil. Saya lahirkan anak kedua diusia 18tahun berat saya hanya 30kg, anak lahir besar jugak tapi masa nak lahirkan tu saya tak dibenarkan lahirkan anak di hospital sebab saya tak pernah ada buku mengandung yg warna pink tu

, bekas suami tak izinkan saya pergi jumpa doktor sepanjang kehamilan saya. Ya Allah rasa nak beranak tepi jalan je. Duitt satu sen pun takde. Tapi ada seorang doktor bantu uruskan saya supaya dapat melahirkan anak di hospital.

 Anak saya tak pernah kenal erti susu pun, hanya dapat minum air sirap je, saya pulak ada masalah kesihatan susu pun takde mase tu


. Walaupun anak saya dari lahir tak pernah rasa susu tapi alhmdulillah sihat tak pernah sakit. Alhamdulillah semua selamat. Sekarang anak anak saya dah besar, dah sekolah. Tapi saya masih kecik tak besar besar. haha 31kg je.


 Doakan saya supaya jadi seorang ibu dan ayah yg tabah yea. amin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya lahirkan anak pertama secara normal diusia 16 tahun dengan berat saya hanya 27kg...kuasa Allah tiada yang mustahil. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top