Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya ingat saya lah orang pertama yang 'bersama' dengan dia..rupa2 nya saya silap..

assalamualaikum..tlg hide profile saya..
masalah saya macam ni, pada suatu hari saya syak isteri saya mesej dengan orang lain. sebab dia cover2 bila pegang handphone..


saya tanya msg dengan siapa, dia cakap msg dengan kawan perempuan.. dan bila dia tinggalkan hp semasa buat kerja rumah, saya check hp dia dan memang betul jangkaan saya..pedih sangat hati saya baca msg2 dia dengan lelaki lain.


.lelaki2 tu siap panggil dia 'sayang' lagi.. yang paling pedih bila baca msg dia dengan ex bf, bercerita tentang pengalaman 'malam pertama' diorang..hati saya luluh bila tahu pasal tu..saya ingat selama ni dia suci..

tak pernah dinodai sebelum kahwin..saya ingat saya lah orang pertama yang 'bersama' dengan dia..rupa2 nya saya silap.. 

isteri saya tak tahu yang saya check hp dia..saya nak mintak pendapat tuan2 dan puan2 kat sini..macam mana saya nak teruskan hidup dengan dia..kalau ikutkan hati memang tak nak tengok muka dia lagi..


sebab dia msg dengan lelaki lain, takut esok2 dia berjumpa pulak dengan lelaki lain tu..patut ke saya ceraikan dia?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya ingat saya lah orang pertama yang 'bersama' dengan dia..rupa2 nya saya silap... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top