Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya hidup bermadu tapi suami masih melanggan pe3lac7r..apakah suami saya kuat...???

Salam krt, tolong siar kan cerita saya. Saya memang mintak pendapat orang . Saya telah berakhwin 3tahun...dan saya telah mengenali suami selama 9tahun.

 dalam masa bercinta 6tahun memang dia selalu kantoi hal perempuan, saya ingat lepas berkahwin dia akan berubah. Episod umah tangga saya bermula tahun pertama kami berkahwin..saya x sangka suami ayang bermain cinta dengan isteri orang dan seorang janda.

 Bila ksntoi dia konon sebab duit, dia paw duit perempuan2 yang boleh support dia sebab mase tahu dia kje kilang je. Hubungan memang dah tahap lebih saya rasa. Lepas info I dia mintkw maaf dan merayu x buat lagi. Lepas 2 bulan kantoi lagi dia bermain cinta dengan jiran saya sendiri jugs bini orsng..sekali lagi saya rasa kecewa. Siap ajak datang rumah masa saya outstation..dah berciom2 rupanya. Dia kantoi chat d weechat.

 Lepas tu kami decide pindah tinggal bersama mentua.sampai la dia merungut gaji x cukup dan dia dapat keja di jb. Memandangkan kan saya d sahkan hamil 2bulan..dengan berat hati saya positive kan diri biar dia ke jb. Lepas bersalin saya plan akan ke sana. Bermula la episod duka dalam idop saya...saya di abaikan..msj jarang..call x angkat..dia berubah sama sekali, di pendek kan cerita saya dapat kabar dari soerang perempuan dia telah berkahwin di siam.

 Ya Allah rebah terduduk..apalah dosa saya yang sedang hamil anak dia..inikah balasan terhadap saya. Saya reports kat mntua dan mentua saya mintak suami balik dan ceraikan isteri kedua. Saya x mintkw semua ni...saya cuma kesal bila di tipu. Habis family saya dan dia tau hal dia kawen senyap. 

Lepas balik sini..baik kejap..dan baru2 ni kntoi dia melanggan pelacur d tagged.. saya dah penat lalui semua ni, saya mintak d lepaskan tapi dia cakap sayang. Dulu cari perempuan alasan sebab paw duit...sekarang dah berduit mampu langgan pelacur pulak...tolong bagi pndapat. Apa patot saya buat..


sepanjang 3tahun saya tersiksa sangat mental saya.terima kasih yang sudi memberi nasihat, pendapat,sokongan



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA saya hidup bermadu tapi suami masih melanggan pe3lac7r..apakah suami saya kuat...???. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top