Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

pelakon lelaki terpaksa berniaga minyak hitam akibat kurang dapat tawaran berlakon


PELAKON Sofi Jikan memberitahu kekurangan tawaran berlakon sejak tiga tahun lalu mendorongnya ceburi bidang perniagaan dengan jual minyak silinder atau minyak hitam jenama Aerorev.

Sofi atau nama sebenarnya Muhammad Sofi Jikan, 46, menganggap rezeki yang kurang dalam bidang berkenaan mendorong dia kepada bidang perniagaan sebagai sumber pendapatan utama keluarganya.

“Saya sudah tidak ada tawaran berlakon sejak dua, tiga tahun lalu dan disebabkan itu saya mula beralih ke bidang perniagaan.


“Sekarang saya sibuk menjual minya hitam dan Insya-Allah pada 27 Oktober ini saya akan lancarkan minyak wangi Rockstar bagi lelaki dan Superstar bagi wanita pula,” ujarnya kepada mStar Online.
Sofi Jikan Jual Minyak Hitam Akibat Tiada Tawaran Berlakon
Barisan pelakon utama Rock Bro.

Sofi yang ditemui pada malam gala filem Rock Bro arahan Mamat Khalid pada Khamis.

Pelakon ini berkata, dia menganggap perjuangannya dalam bidang seni juga sudah semakin hampir ke penghujung.

Katanya, kemunculan pelakon-pelakon baharu yang lebih berbakat dan pakej yang lengkap membuatkan dia semakin sukar mendapat peluang.

“Saya sedar semakin tiada tempat dalam industri kerana kehadiran pelakon-pelakon baru yang lebih bagus dan mempunyai pakej yang lengkap sebagai artis.

“Saya tidak boleh bertahan, lebih baik saya menceburkan diri dalam bidang perniagaan. Lagi pula beberapa tahun dalam industri saya tidak pernah dicalonkan dalam mana-mana anugerah, ia menandakan lakonan saya tidak cukup bagus,” ujarnya.

Sementara itu, bercakap tentang lakonannya dalam filem Rock Bro, Sofi berkata, ia merupakan salah satu projek filem yang dianggap istimewa.

Katanya, pengarah filem iaitu Mamat Khalid sendiri merayu agar dia menyertai filem berkenaan.

“Bidang lakonan saya anggap sudah saya kuburkan dalam tanah, jika ada orang yang mahu saya berlakon semula mereka perlu gali tanah itu.

“Mamat Khalid beri tawaran kerana dia sahaja yang benar-benar nampak bakat dan lakonan saya selama ini,” ujarnya.

Filem terbitan Grand Brilliance Sdn. Bhd. yang bakal ditayangkan mulai 27 Oktober ini. – mStar Online


http://www.mynewshub.cc






https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA pelakon lelaki terpaksa berniaga minyak hitam akibat kurang dapat tawaran berlakon. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top