Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Mak Mertua Tak Kenang Jasa, Suami Kaki Lucah

saya seorg surirumah..anak baru sorang umur setahun lebih..saya berhenti kerja dulu sbb jaga mak mertua sakit dan waktu yg sama masa tu saya mengandung..


sbb saya seorg yg berdikari byk perkara saya buat sendiri tanpa harapkan suami..bg saya sbb saya duduk di rumah jd apa hal dirumah selagi boleh buat sendiri saya buat..tp bila lama2 saya tgk suami mcm ambil kesempatan atas sikap berdikari saya..

masa jaga mak mertua suami kata sbb anak lelaki dia bertanggungjwb jaga mak dia, tp saya rasa saya yg jaga mak dia dr A to Z..sampai tgh sarat pun saya yg bw mak mertua g checkup kat spital sbb kesian pd suami..nak jd citer mak mertua sayapun ambik kesempatan atas saya, saya dah nak dekat bersalin br dia tlg masak n kemas rumah..skali dugaan buat kami, suami dibehentikan kerja masa saya dlm pantang..

kami berpindah ke negeri lain tp mak mertua xmahu ikot kami..ingatkan bila dugaan kuat suami berubah lebih baik tp sama saja..masih xsolat, hanpon boleh kata tiap masa (dpn saya main game online n tgk movie tp blakang saya tgk benda lucah)..saya dah tegur byk kali dgn cara yg baik tp dia masih xberubah..kadang saya rasa rugi jd berdikari sgt..

suami yg xberkualiti ambik kesempatan..sekarang saya hanya jaga mkn pakai dia je dan fokus saya pd anak saya..tp sedih kecewa sbb apa yg saya harapkan dlm sebuah perkahwinan belom tercapai..mungkin Allah nak uji dahulu..harapnya begitulah- krt



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Mak Mertua Tak Kenang Jasa, Suami Kaki Lucah . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top