Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

LUAHAN IBU YANG ADA ANAK CLEFT-"tak ape, ALLAH kan ada, aku tak mintak anak aku mcm ni dan anak aku tak mintak dilahirkan macam ni 😭 semua kententuanNYA.

Salam Jumaat warga KIMM 😊
saya ade terbaca post puan @Aiyu Adurra mengenai baby cleft. 


saya sendiri ade anak cleft yang lahir dari rahim saya. saya akui ape yang puan post tu betul, terlalu sakit dan pedih hati ni ade orang macam tu. saya tahu anak saya cleft dari dalam kandungan lagi. betapa tak boleh terima nya saya hanya DIA dan suami je yang tahu tapi bila saya fikir balek, ada suamistri kawin dah bertahun2 tapi belum ada rezeki lagi. sedangkan saya, terlalu cepat DIA bagi rezeki terindah ini, kenapa saya tak bersyukur lagi? dari situ hari ke hari aku redha. 


Lepas bersalin, yes macam puan cakap, ade ibu2 yang mengandung TAK NAK PANDANG LANGSUNG anak saya KONON nya takut kenan. saya BENCI dengan orang macam ni. terlalu BENCI. dan terlalu sedih dengan orang macam ni. dalam hati saya cakap "tak ape, ALLAH kan ada, aku tak mintak anak aku mcm ni dan anak aku tak mintak dilahirkan macam ni 😭 semua kententuanNYA."

 tapi aku bersyukur,teramat bersyukur alhamdulillah anak aku cuma cleft. alhamdulillah anak aku sehat macam kanak2 normal
Jangan lah kita pandang hina pada anak org lain. tak ada ibubapa yang tak nak anak dia sempurna, semuanya atas kehendakNYA.


"when He say 'KUN FAYAKUN', nobady can say NO.

ni anak sy Aisyah Humaira Qaisara Bt Faisal, baby prem. 

sekarang dah 6bulan 9hari dan dah buat op lip. InsyaAllah akan buat op palate. doakan Aisyah ya mama,ibu,mummy,bonda,ummi semua



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA LUAHAN IBU YANG ADA ANAK CLEFT-"tak ape, ALLAH kan ada, aku tak mintak anak aku mcm ni dan anak aku tak mintak dilahirkan macam ni 😭 semua kententuanNYA.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top