Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Doktor Suruh Saya Gugurkan Kandungan Kerana HIV Positif, Ia Berpunca Suami Kerap Langgan Pelacur Walaupun Dah Beristeri

Asalamualaikum admin.. saya skrg tgh preg dan disahkan kena virus hiv. Dan itu adalah punca suami saya yang kaki perempuan. Saya tak tahu sebenarnya dia kaki perempuan.. 



ada juga kawan2 cerita tapi saya tak percaya sebab suami saya baik, nafkah zahir batin semua cukup, sembahyang 5 waktu, tak pernah marah atau pukul saya, kelakuan juga tak pelik.. dia mula kantoi bila abg saya sendiri nampak dia berdua dengan perempuan. First xnak mengaku bila saya paksa baru die mengaku dan minta maaf. 

Perempuan tu seorg pelacur. saya terus g klinik cek hiv ya Allah x sangka keputusan positif. Dan doktor cakap mybe anak saya akan terkena dan doktor cadang nak gugurkan anak. Tapi tak sampai hati sebab anak saya dah gerak2 dalam perut. Ya Allah apa patut saya buat

sumber:KRT page
dikongsi: malaysianewsss.blogspot.my

pendapat netizen :


Puan...bykkan bersabar. Pertama puan kena ke hospital yg menawarkan rawatan utk penghidap hiv. Xsilap saya di hospital sungai buloh. Disana cuba puan dptkan khidmat nasihat ttg hiv dan kesan pada bayi. Kalau doktor menasihati puan mengugurkan kandungan..maka saya rasa itu yg terbaik...tapi kalau doktor kat situ ckp xperlu..then puan xpayah la. Hiv masih boleh dirawat dan perlu makan ubat sepanjang hayat. Saya ada kenal penghidap hiv yg masih hidup sampai skrg...janji ikut arahan doktor dan dos ubat yg diberi. Selepas tu..puan kemukakan permohonan cerai...dimahkamah...lepaskan diri dari lelaki JAHANAM tu....- Pencinta Setia


 Banyakkan research. Tak semestinya anak dalam kandungan akan HIV positif. Setahu saya, baby daripada ibu yg HIV positif kena dilahirkan melalui c-sect (untuk elakkan terkena darah ibu jika bersalin normal) dan tidak boleh menyusu badan (susu badan mengandungi virus HIV, seperti darah dan air mani). Selepas melahirkan kena ikat untuk elakkan mengandung lagi. Minta pendapat pakar, jgn segan silu bertanya.-Erin Mustafa



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Doktor Suruh Saya Gugurkan Kandungan Kerana HIV Positif, Ia Berpunca Suami Kerap Langgan Pelacur Walaupun Dah Beristeri. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top