Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Suami lemah Tenaga Batin, Isteri Berzina Dengan Rakan Tempat Kerja Hingga Hamil

Assalamualaikum. Sudah empat tahun saya berkahwin, namun belum dikurniakan zuriat kerana suami saya disahkan mandul. Sudah bermacam-macam usaha dibuat, tetapi tidak berhasil juga.

Suami saya baik orangnya tetapi suami juga ada masalah kelemahan tenaga batin. Saya sayang pada suami tetapi dalam masa yang sama saya jatuh cinta dengan rakan sekerja.

Kami sudah menjalinkan hubungan selama lima bulan dan selama itu juga sudah beberapa kali kami terlanjur bersama.

Saya sayangkan mereka berdua dan saya tidak mahu kehilangan mereka. Sekarang, saya tengah mengandung hasil hubungan saya dengan teman lelaki. Saya telah memberitahu teman lelaki mengenai kandungan ini dan dia berjanji akan menikahi saya jika saya bercerai dengan suami.

Tetapi, saya tidak mahu bercerai dan tidak sanggup memberitahu suami bahawa saya mengandungkan anak orang lain kerana saya tersangat-sangat sayangkan suami serta tidak mahu kehilangannya.

Atau perlukah saya menipu dan mengatakan bahawa bayi dalam kandungan ini adalah anak suami? Tetapi mustahil! Sebab suami saya mandul. Lagipun saya sayangkan teman lelaki saya. Ya Allah, saya buntu. aam.my



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Suami lemah Tenaga Batin, Isteri Berzina Dengan Rakan Tempat Kerja Hingga Hamil . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top